onsdag, februari 11, 2009

En väldigt vacker dag

Nu är klockan sådär löjligt mycket igen och jag sitter uppe och ugglar. Ändå var jag så trött runt tio. Det är alla roliga bloggar som håller mig uppe. Ja det och lite spel. Sitter och tittar runt på jättefina pysselbloggar. Det finns så många duktiga skapande själar i den här världen. Det är rätt skönt!

Det är helt otroligt underbart vackert ute nu. Snö överallt. Det hänger från grenarna och har lagt sig i buskarna. Det glittrar och glänser. Istappar letar sig nedåt från lyktstolparna. Jag måste hitta nån bra pulkabacke här i närheten.

Tog en promenad idag. bara för att komma ut. Ibland saknar jag att ha hund. Man kände sig aldrig ensam när man var ute och traskade med vovven. Samtidigt var det ju sådär lagom kul att gå ut med henne i spöregnet. Framförallt som hon stretade emot och inte ville blöta ned sina vackra tassar *skratt*. Kanske man kan få låna en hund av någon.

Inga kommentarer: